Pagini

sâmbătă, 18 iunie 2011

FESTIVALUL NATIONAL DE UMOR CAZON "PODUL MINCIUNILOR" -SIBIU 2011

"PATANIILE" PRIETENULUI MEU sTOPs, la festival.
Redau mai jos "protestul" lui sTOPs,  fata de jurizarea de la aceasta editie.


SCRISOARE DESCHISĂ

SALVE PARA-DIGITALE,
SCUZE, AM FOST BULVERSAT DE DECIZIA JURIULUI NUMIT DE CULTUR-ISTII MAPN !
RĂMÂN TOTUȘI VETERANUL NU VETERINARUL GRAFICII SATIRICE MILITARE ROMÂNESTI !
DECI FIIND CRESTIN IERT TOATE GREȘALELE ... AM ZIS NU VETERINARUL PENTRU CĂ LA FAZA ^^^MARGARITAS ANTE PORCOS^^^ NIMENI NU-I TRATEAZĂ (PE PORCI) ...
(ACEASTA ESTE PSEUDOCONTESTATIA - SCRISOARE DESCHISĂ - DAR PUBLICABILĂ NUMAI INSOȚITĂ DE CELE 2 SIMEZE ȘI DECIZIA DIN OBSERVATORUL MILITAR)
CU SCUZELE MODESTULUI
sTOPs

Gheorghe POSTELNICU STOPS




Spicuiri din " Observatorul militar"

Umorul, în conservare
Din păcate, Podul de anul acesta n-a fost
asaltat nici din punct de vedere al participării,
nici al prezenţei publicului, semn că umorul
Graba mare !
are şi el sincopele lui. Dar cei care au                                                                
participat au fost cei mai buni, chiar dacă
premiul cel mare nu s-a acordat şi de râs s-a
râs, chiar cu lacrimi uneori, şi sperăm cu toţii
că viitorul va fi mai îngăduitor cu umorul
cazon.
Cine n-are umor scrie despre el, spune o maximă pe cale să
devină celebră, pe care tocmai am inventat-o şi vreau să o
popularizez, aşa încât îmi iau în serios sarcina de a scrie despre
Festivalul naţional de umor cazon Podul Minciunilor , care
împlineşte frumoasa vârstă de 21 de ani şi tot atâtea ediţii,
desfăşurat la Sibiu, în perioada 6-10 iunie.

patzanieCROWN
SHPRITZkrieg
viloi GENERAL
"MARELE PREMIU"
FEST2011sTOPs
DEveselu 2011



Festivalul, ca un examen
Aşa cum spune Criv, „glumeţii” din sistemul militar au reuşit adesea să surprindă şi, implicit, să critice tarele de grup sau personale ale semenilor. 
Un juriu cu umor
Dezbaterile au fost intense pentru alegerea câştigătorilor, a spus preşedintele
juriului, colonelul Lucian Diaconu, şef Birou Tradiţii militare din Statul Major General, care a expus apoi şi o părere generală a juriului, legată de creaţiile înscrise în festival. 
Juriul dixit:
 Grafica satirică  şi fotografia umoristică – o parte din lucrări nu au avut tematică militară sau tentă satirico-umoristică.  
La caricatură: Caricatura este încărcată de text şi adesea oboseşti până ajungi la desen.
S-au văzut cei care au participat la ediţiile anterioare şi ştiau despre ce este vorba – şi aici îi amintesc pe cei de la Cercul Militar din Brăila şi din Miercurea Ciuc. Au mai fost câteva încercări la instituţiile militare de învăţământ, dar se vede că există o altă viziune despre caricatură la tineret şi merg pe un alt stil, nici caricatură, nici desen artistic.
Festivalul Naţional de Umor Cazon Podul Minciunilor a fost organizat de Secţia Tradiţii Militare şi Educaţie Civică din Ministerul Apărării Naţionale

Ce ziceti, merita VETERANUL GRAFICII SATIRICE MILITARE ROMANESTI, macar un premiu de excelenta?


PREMII SECŢUNEA CREAŢIE
l Proză  umoristică
Emilian Şerbu – Cercul Militar
Mihail Kogălniceanu
l Epigramă
Vasile Largo din Iaşi
l Grafică  satirico-umoristică
Cercul Militar Brăila
l Fotografie umoristică
Cercul Militar Miercurea Ciuc
l Videoclip umoristic – colegii
militare
Colegiul Militar Liceal Dimitrie
Cantemir


11 comentarii:

  1. Imi scrie un prieten pe e-mail, ca nu a putut lasa un comentariu la aceasta postare!Imi cer scuze, dar nu stiu care-i baiul.

    RăspundețiȘtergere
  2. Despre o puternică figură politică britanică , știam că a realizat împreună cu unul dintre eroii postării tale anterioare „acordul de procentaj„, fixând într-un fel, doar de ei știut, influențele marilor puteri asupra restului lumii.
    Totuși, l-au interesat și problemele mărunte ale existenței umane, care fac deliciul vieții.
    Recunoștea că imaginația ne consolează pentru ceea ce nu suntem, umorul , pentru ceea ce suntem!

    RăspundețiȘtergere
  3. Sarut mana Gina! M-ai scos din dilema. Ai avut probleme la postarea comentariului?
    Da ai dreptate! Winston Churchill avea un umor iesit din comun. Chiar cand nemtii bombardau Londra, facea glume sinistre. Dar Stalin a fost mai "tare" decat el in plan politico-militar. Si-a impus vointa!

    RăspundețiȘtergere
  4. În cei trei ani cât am stat în Sibiu, am trecut de multe ori peste ”Podul minciunilor”. Câteodată singur, de cele mai multe ori însoțit de cineva. Am revenit la ”Podul minciunilor” după mulți ani, ca participant la ”Festivalul de umor cazon”. N-am plecat cu mâna goală, luând cu mine o mențiune pentru niște fabule. Astăzi mi-am amintit de acele vremuri. Ce vremuri! Și ce oameni!
    S-auzim de bine!

    RăspundețiȘtergere
  5. Salutare biliuta! Felicitari pentru mentiunea primita! Cred ca meritai mai mult! Sunt curios daca-l stii pe sTOPs. VETERANUL GRAFICII SATIRICE MILITARE ROMANESTI?!

    RăspundețiȘtergere
  6. Ne-am întâlnit prin paginile unor publicaţii. Dacă nu mă înşel, a fost prezent cu multe caricaturi şi în publicaţia la care am lucrat - La datorie. I-am apreciat de fiecare dată umorul. Păcat ca unii nu ştiu ce e acela umor. Tocmai aceştia sunt puşi uneori să se pronunţe asupra valorii.
    S-auzim de bine!

    RăspundețiȘtergere
  7. biliuta@ Iata ce-mi scrie sTOPs:

    "BILIUTA = ILIE BATCA?
    ESTE CEA MAI GENEROASĂ ANAGRAMĂ ..."
    sTOPs

    --
    Gheorghe POSTELNICU STOPS
    Eu zic ca are dreptate!

    RăspundețiȘtergere
  8. Am vrut să intru și eu pe STOPSY, dar n-am reușit. O să mai încerc acasă. Acum sunt la Asociație.
    S-auzim de bine!

    RăspundețiȘtergere
  9. Am tot încercat să găsesc pe undeva afişate rezultatele Festivalului, dar în afară de premiul I, la nicio secţiune nu sunt pomeniţi ceilalţi. Dacă, totuşi, acest festival se adresează şi populaţiei civile, şi lumea paricipă la el, ar fi frumos din partea organizatorilor să-i anunţe şi pe ceilalţi câştigători, pe vreun site, pe undeva. Altfel, de ce ar mai fi concurs? Poate aflu şi eu ceva! Mulţumesc.

    RăspundețiȘtergere
  10. Sarut mana, Tincuta! Bine ai venit pe la mine!
    Din pacate, nici eu nu am alte date, in legatura cu premiile festivalului! Te rog sa incerci sa-i scrii direct pe blog lui sTOPs. Ca participant s-ar putea sa detina mai multe informatii.
    S-auzim numai de bine!

    RăspundețiȘtergere

Daca aveti ceva de spus, exprimati-va aici: