Pagini

luni, 12 septembrie 2011

DIN CICLUL "SĂ FIŢI SĂNĂTOŞI!" : BĂUTURA MINUNE!





 Această băutură  este considerată miracol  şi  se  obţine  foarte   simplu !

 Aveţi nevoie de un cartof, un morcov si un măr care se storc pentru a se obţine sucul minune ! 
Acestea se spală foarte bine, fără a le curăţa, se taie bucăţi şi se pun în storcătorul de fructe. Sucul obţinut se bea imediat. Puteţi adăuga lămâie sau lime pentru un gust mai răcoritor. 
 Această băutură miracol va fi eficientă pentru următoarele :
1. Prevenirea dezvoltării celulelor canceroase - împiedică extinderea acestora. 
2.Vindecarea  ulcerului,  prevenirea  afectiunilor  grave la ficat, rinichi şi pancreas.
 3.Consolidarea  pulmonară, previnirea atacurilor de cord şi hipertensiunii arteriale.
4. Consolidarea sistemului imunitar.
5. Imbunatăţeşte vederea, elimină  roşeata ochilor obosiţi sau uscaţi. 
6. Ajutor pentru a elimina durerea cauzată de munca fizică, dureri musculare.
7. Detoxifiază, ajută tranzitul intestinal, elimină constipaţia,  foarte eficient in tratamentul acneei. 
8. Elimină respiraţia urât mirositoare din cauza indigestiei, sau a infecţiilor de la nivelul gâtului.
9. Reduce durerile menstruale. 
10. Ajută la coborârea temperaturii în cazul puseurilor severe de febră. 

Nu există absolut niciun efect secundar. Foarte hrănitor şi se absoarbe uşor ! Foarte eficient în cazul curelor de slabire. Veţi observa îmbunătăţirea sistemului imunitar după consumul zilnic timp de 2 săptămâni. Vă rugăm să vă asiguraţi că beţi sucul imediat din storcător pentru cel mai bun efect. 
CÂND  se  bea :
Se bea dimineaţa pe stomacul gol ! După o oră se poate lua micul dejun. Pentru rezultate rapide beţi de 2 ori pe zi, dimineaţa şi înainte de ora 17.

SĂNĂTATE ŞI S-AUZIM NUMAI DE BINE!

8 comentarii:

  1. Ică, după ce termin cu storsul... strugurilor, o să încerc să prepar și eu băutura asta miraculoasă.
    Zici că are calități mai bune decât vinul? Mira-m-aș...
    S-auzim de bine!

    RăspundețiȘtergere
  2. Salutare Iliuta! Cum sa fie mai buna decat "licoarea zeilor"? Zic si eu, in lipsa de...altceva. Sau pentru abstinenti in ale licorilor bahice.
    Sa fii sanatos!

    RăspundețiȘtergere
  3. TOP GUN
    Vic,
    Eu cred ca dac-o tin pe bauturica asta minune,nu numai ca o sa am o sanatate de fier, de otel,o sa traiesc 100 de ani fara reparatii capitale,dar cred ca voi ajunge sa fiu nitel PRESEDINTE!!!!! Ha,ha,dar,nu-i asa trebuie sa-mi schimb OPTIUNILE BAHICE ,adica sa trec pe Johnny Walker,JACK DANIEL'S si alti baieti trendy flendy!!!!!
    Ce zici Vic,mi se indeplineste VIsul,am si sustinere din partea cui crezi????? STELIAN P.cel mai....... si cel mai..... din toate timpurile. Acum e nitel busy,ca-i ocupat pana peste cu scoala nepotului,trebuie sa-l invete ce stie el mai bine.....!!!!!!
    'Pestisorule' spor la storsul strugurilor,sa ai productie record!!!!!!!
    O SEARA EXCELENTA TUTUROR!!!!!,VA INVIDIEZ, CA TOAMNA-I ANOTIMPUL EROIC PTR CEI CU RECOLTELE......!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Dacă vrei să te cinstesc cu un pahar de tulburel, dă şi tu o fugă până la http://1971campulung.blogspot.com/ şi spune ce părerea ai! Chiar acolo, la comentarii. Poate aşa îi mobilizez pe foştii colegi de LM să scrie şi ei un rând, două.
    S-auzim de bine!

    RăspundețiȘtergere
  5. TOP GUN@ Daca ai vin suficient, la ce-ti mai trebuie licoarea magica? Da-i cu spritul pan' la ziua! Sa traiesti cum, si cat vrei tu!

    RăspundețiȘtergere
  6. Iliuta@ N-am timp, ca as veni sa te ajut sa culegi strugurii. Sau, i-ai cules deja?
    Ma duc la sursa si le zic vreo doua, de numa, numa'!
    Am plecat.

    RăspundețiȘtergere
  7. TOP GUN
    Multumesc ptr.invitatie si ptr tulburelul virtual,am dat fuga la 1971,ti-am vizitat blogul,banuiesc ca esti domnul zambaret cu barba si mustata......Dar ce colegi non- conformisti ai Pestisorule,ma refer la domnul cu codita si-n costum......!!!!!!!!?????? Am vrut sa-ti las un comment pe blogul tau,dar e mult prea complicat,sa nu RAZI de mine,nu-s asa tare in IT,e mai simplu din anonimat sa postezi comment-urile.....,La Vic,pe MH si pe Armyia ......Mi-au placut si versurile tale de pe blogul tau.Oricum,esti un tip haios si ai umor ! Spor la treaba si RECOLTA MUUUUUUUULLLLLLLTTTTTAAAAAAAA!!!!!!
    VIC,multumesc ptr.urare,de unde ai dedus tu ca eu am vin suficient?????Nu am casa decat in Bucuresti,la bloc,sector 4,asa ca recolta,struguri,ar fi un vis frumos!!!!!!!!Vic,pai nu spusesi tu ca bauturica sus amintita face minuni de vitejie????????S-apoi daca o beau ,sper sa prind 100 de ani asa,fluierand!!!!!!Eu sunt adeptul moderatiei si nu al exceselor,1-2 sprituri e suficient!!!!!!
    O SEARA EXCELENTA TUTUROR!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  8. TOP GUN@ Daca te uiti in arhiva blogului lui biliuta (colonel (r.) Ilie BATCA) vei constata ca e unul ditre cei mai mari poeti contemporani. Nu cred ca exagerez! La parodie, cel putin, el este " cel mai cel". Iti spun doar atat: CITESTE-L!
    In alta ordine de idei, daca n-ai vin si vrei sa ai, sa dea Domnu' sa ai!Si sa-l bei cum vrei tu, cu moderatie.
    S-auzim de bine si de vinuri bune!

    RăspundețiȘtergere

Daca aveti ceva de spus, exprimati-va aici: