Pagini

sâmbătă, 3 mai 2014

Sfantul ierarh Nectarie

Acum doua zile am fost impreuna cu sotia,  la manastirea Radu Voda pentru a ne ruga la moastele Sfantului Nectarie in special pentru sanatatea mea, deoarece de aproape 10 zile, cu toate medicamentele incercate, aveam o febra care nu scadea sub 37,5 grade. La iesirea din biserica, m-am dus sa aprind lumanari, timp in care, un domn se apropie de sotia mea si-i spune " Scuzati-ma doamna, n-am cui sa-i spun minunea care mi s-a intamplat, dar va spun dumneavoastra ca acum o luna mergeam in carje si acum m-am facut bine. Vedeti , merg fara ele" Dupa care a intrat in biserica, lasand-o pe sotia mea intr-un hohot de plans de neinteles pentru cei care nu pot percepe miracolul vindecarii. Sotia , cand a sarutat moastele, a simtit un miros puternic de mir, si se spune ca cel care percepe acest miros va fi si vindecat. Adevarul este ca pe la pranz mi-am luat temperatura si aceasta era 36,4 si asa a ramas de atunci. Despre bolile vindecate de catre Sfantul Nectarie puteti citi si aici: http://www.sfantulnectarie.ro/HTML/BARA%20MENIURI/minunicarti.html


Manastirea Radu Voda, Bucuresti



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Daca aveti ceva de spus, exprimati-va aici: