Pagini

vineri, 2 septembrie 2011

VACANTA, LA MAREA NOASTRA.






Plajele Jupiter, Neptun si Olimp, la 21. 08. 2011 

M-am incumetat si anul acesta sa merg in vacanta pe litoralul nostru. Am ales un hotel de 3 stele intr-o statiune din sud, in ideea de a fi aproape de restaurantele militare din Cap Aurora. Pretul platit a fost destul de ridicat tinand cont ca, daca voiai sa folosesti aerul conditionat, spre exemplu, trebuia sa achiti in plus o taxa zilnica la receptie. Parcarea masinii si taxa de statiune de asemenea le-am platit in plus fata de pretul initial. Spre comparatie, acelasi pret l-as fi platit la bulgari, tot in hotel de 3 stele, dar cu micul dejun si toate celelalte facilitati incluse in pretul initial, asa cum ar fi normal pentru 3 stele declarate. In plus, daca doreai sa mergi seara pe faleza, trebuia sa ai curaj pentru ca, exceptand zonele teraselor si restaurantelor situate imediat langa plaja, nu mai exista nicio sursa de lumina a falezei, de la Venus la Neptun. Acestea ar fi dezavantajele. Avantajele ar consta in timpul scurtat datorita autostrazii A II, prin evitarea traficului aglomerat din Constanta, curatenia din hotel, amabilitatea personalului si pozitionarea camerei asa cum am cerut, la etajul 12 si vederea spre Neptun - Olimp, apa curata si calda din piscina si mare, timpul excelent pe toata durata sejurului, valurile uriase din ultimele 2 zile, (ador sa inot in marea cu valuri imense), pretul mancarii si al bauturii, (la restaurantul Agat, v-am spus), curatenia din statiuni, (am fost si anul trecut, cam prin aceeasi perioada si era dezolant), curatenia de pe plaje.
La restaurantul militar, am constatat ca peste 60% dintre clienti, nu erau dintre cei cazati in campus. S-a dus vestea intre civili ca se mananca bine si ieftin acolo asa ca, la pranz in mod special, se forma o coada destul de mare. Normal ar fi fost ca personalul din afara MApN sa fie taxat cu 15% in plus dar n-am vazut sa-i fi cerut cuiva sa se legitimeze. Mie, in schimb, da. I-oi fi cazut cu tronc unei casierite de acolo (antipatica persoana) care, cand i-am aratat livretul militar, a zis ca din ala are toata lumea. N-am avut incotro si i-am aratat gradul de colonel inscris in el si grupa de evidenta, MApN. Parea nelamurita. Am lasat-o in plata domnului si, ca sa nu mai am necazuri cand era ea la casa, o trimiteam pe sotie ca pe ea n-o intreba daca este sau nu din armata. La soare am stat "ca la carte". Adica de la 8.00 pana la 10.30 dimineata si de la 16.30 la 19.00 . Nu am avut probleme in felul asta si am "adunat" o cantitate suficienta de bronz, de cea mai buna calitate. Una peste alta, cu numai 500 de euro (all inclusive by myself), a fost o vacanta reusita, ceea ce va doresc si voua! Suna ca naiba! Parca ar fi limba de lemn! Sa fie cum va doriti si s-auzim numai de bine!

La piscină
Valuri de valuri!

Rasaritul
In valuri





24 de comentarii:

  1. Sal-tari Ica! Vad ca tu si cu Cezar faceti concediile cu schimbul...Ha, ha, ha!

    RăspundețiȘtergere
  2. Sal'tare, big brother al lui Cezar! Mai bine ca le facem pe rand. Altfel, ar lesi cu ceva scarmaneala, ca ma mananca rau in palme.

    RăspundețiȘtergere
  3. Bine c-ai deschis din nou prăvălia, că la tine era închis, la Micuţul închis...

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu ti-as propune ca la anul, daca te decizi sa revezi Marea Neagra din Romania, sa incerci si partea de Nord a litoralului. Mai lasa nostalgiile militaresti!

    RăspundețiȘtergere
  5. Ica se spune ca daca te maninca palma stinga dai bani, iar de-i cealalta iei lovele...Gindeste-te bine inainte de a spune care te maninca!

    RăspundețiȘtergere
  6. O SA FIE TOT CA SI <<INCHIS"

    RăspundețiȘtergere
  7. Elena@ Sarut mana! Nu mi-a scapat nimic de la Navodari la Eforie-Sud. Imi place mai mult partea sudica. Asta e, raman nostalgic.

    RăspundețiȘtergere
  8. Big si Little Brother@ Da prost frate ma aveti! Nu va seamana deloc.
    Bani, lovele, sa fie...

    RăspundețiȘtergere
  9. ICA,
    Si eu eram nostalgica prin 2006, 2007, dupa care am realizat ca merit ceva mai mult.
    Ma rog, eu lucrez putin mai jos de MApN (ca in Miorita - "In dosul stanii / Sa-mi aud cainii"), asa ca o parte din aceasta nostalgie "mi-o vindec" in timpul anului, ca nu e zi in care sa nu ma intalnesc cu cineva cunoscut de la Armata. De fapt, foarte multi dintre colegi zic ca eu am plecat numai dpdv fizic din structura militara...

    RăspundețiȘtergere
  10. Elena@ Ai dreptate. Unii am plecat doar fizic din armata. Imi aduc aminte ca, atunci cand mi-am inceput cariera de ofiter, in unitatea care ne gazduia, erau doi colonei care se apropiau de de varsta de 64 de ani. E adevarat, aveau dispensa, dar si asa mi se parea ciudat cand ii vedeam. Parca nu mai erau militari. "Colonei de 5 caciuli", asa li se spunea pe la "colturi". Eu m-am si plictisit de cand am plecat.Daca ar fi fost sa raman pana la acea varsta, ar mai fi trebuit sa port uniforma inca 8 ani de aici inainte. Prea de tot!

    RăspundețiȘtergere
  11. Uite că ţi-am aflat şi vârsta, puştiule. Nici nu a fost greu. 64 minus opt... Mai am să mă lupt puţin cu valurile (din poză!), adică să le îndepărtez, şi o să-ţi văd şi chipul.
    S-auzim de bine!

    RăspundețiȘtergere
  12. Salut, nene Iliuta! Pai mi-am ascuns-o eu vreodata? Niet! Ca sa nu mai scormonesti in valuri, am sa-ti trimit pe e-mail, cateva poze din vacanta.

    RăspundețiȘtergere
  13. TOP GUN
    In sfarsit fara cenzura!!!!! Vis,sau draga Vic ma bucur ca ai avut un concediu super, se pare ca ai zdrobit si inimioare ,.....de casiere.....!!!!! Trebuie sa fii chiar fericit!!!!
    Eu credeam ca esti mai old,sincer pe la vreo 65 de ani!!!!
    Cred,ca am lamurit-o cu informatiile cerute si mai ales cred ca-s suficiente,nu-i asa domn' colonel!!!!!
    O SEARA EXCEPTIONALA TUTUROR SI FAMILIEI TALE!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  14. TOP GUN
    M-am bucurat degeaba....cenzura functioneaza!!!! Ce Dumnezeu Vic,am zis de bine,esti un baietel cam rasfatat Vis>>>>>

    RăspundețiȘtergere
  15. TOP GUN@ Cam grabit baiete! Se vede ca esti young boy in comparatie cu mine.Tu crezi ca eu am un clopotel care ma anunta ca mi s-a trimis un comentariu? Acum am deschis, acum am publicat.
    PS Esti militar?

    RăspundețiȘtergere
  16. cum se cheamă restaurantul armatei

    RăspundețiȘtergere
  17. Intradevar cea mai frumoasa amintire din viata mea statiunea Cap Aurora

    RăspundețiȘtergere
  18. Cum spuneam cea mai frumoasa amintire .Era in anul 1995 eu proaspat 'mutat" la Casa Armatei dintr-un oras de provincie .Vara ..cald ..canicula aflu de bilete in statiunea Cap Aurora ...ma duc la medicul Unitatii sa-l intreb daca mai sunt"locuri " pt ca as vrea si eu bla bla .El foarte amabil zice :" Omule uite aici pe masa zeci de bilete disponibile ,ai noroc ca a aparut o aplicatie si "generalul " a anulat toate biletele coloneilor ( eu fiind subofiter ) .
    Ma uitam la puzderia de "chitante " ( ca asta erau ) ...de pe biroul lui si nu-mi venea sa cred .In fine am ales o perioada ..adica una din "chitante " si am plecat la financiar sa platesc 75.000 lei in 1995 .Chitanta era pe numele unui domn col si omul trebuia evident sa-si primeasca banii inapoi fiindu-i anulat concediu din cauza aplicatiei .

    Ajuns la Cap Aurora cu sotia si copilul de numai 1 an si 6 luni ...la receptie ne-a asigurat de disponibilitatea camerei in maxim 5 minute si ma anuntat ca trebuie sa platesc contravaloarea meselor pt toata perioada ( evident ) !! Eu ...carcotas banuind cum e cu masa in Armata ..am inventat o poveste cum ca nu vreau decat pe 2 zile ( din 10 posibile ) masa ..deoarece vin parintii in alta statiune si voi servi masa cu ei bla bla ...minciuni evident ! Nu A avut incotro duduia de la receptie si a 'acceptat " sa platesc doar 2 zile masa .Fac mentiunea ca plata meselor era obligatorie atunci .In fine ca sa mai scurtez povestea : ma duc singur la masa ...servesc masa ( meniu fix era atunci ) si apoi il anunt si rog pe ospatar sa-mi dea la "pachet " inca o portie deoarece copilul e mic si ii duc in camera etc etc , la care tipul dupa ce tot vb eu cu "dvs" i-mi spune ca el e soldat si ma intreaba daca am "luat " pt toata perioada masa la receptie , in sensul daca am platit .Eu ii spun ca nu, ca doar pe 2 zile ca sa vad cum este ( romaneste ) , la care el ohhhhhhhhhh e ok dom'le va aduc eu dupa cele 2 zile direct in camera !!
    Vreau sa va spun ca au fost cel mai frumos concediu din viata mea !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  19. Acel baiat ( soldat , militar in termen ) ..a adus zilnic de 3 ori/zi masa la camera ...am fost ca in PARADIS !! Noi doar spalam vesela si o lasam pe holul camerei pe tava ...si el dimineata in varful picioarelor intra in camera pe hol lasa alta tava cu micul dejun frumos acoperit cu capace /servetele /etc si pleca la fel cum venea fara sa vorbim cu el .Mai inainte de asta am 'negociat " cu el plata si evident am ajuns la 50 % dn cat era oficial .Era si el militar in termen si evident avea nevoie de bani ! L-am rugat totusi sa nu faca prostii in sensul sa aba grija la igiena etc etc ...i-am sus sincer ca nu tin neaparat sa aduca "desert" si altele ..intelegeti numai sa fie baiat corect .Vreau sa va spun ca a fost un baiat exceptional ...cand putea aducea muuuuulteeeeeeeeeeee in plus ...
    Totusi eu lucrand cu soldatii mi-am luat masuri de precautie ...ei tineri ..vroiau permisii bla bla si ne lasa in aer daca pleca ! Dupa ce i-am dat banii ceruti pe cele 8(opt) zile a cate 3 mese l-am intrebat cine e seful lui .El a sarit in sus ca va rog nu-i spuneti "aluia " ca i-mi ia banii bla bla .L-am asigurat ca stiu cum sa vb cu "ala " ...eu doar vreau sa ma asigur ca nu va pleca in permisie ::))))
    Zis si facut!! A mers cu mine la seful lui tot subofier ca si mine ,i-am spus aluia povestea cum ca e un var de-al sotiei dar rugamintea era sa nu-i dea permisie fara sa ma anunte si pe mine !! ASTA DE FATA CU EL !! Seful lui ,un moldovean neaos ...ma asigurat ca nici prin cap nu-i trece sa-i dea drumul in permisie ....
    VREAU sa va spun ca a fost cea mai frumoasa vacanta la mare din viata mea : Serviti la camera ,pescuit guvizi ( cred ca sunt cei mai gustosi guvizi de la Marea Neagra la Cap Aurora ) dis de dimineata ....aaaaaaa si atunci puteai face gratar in parcurile din jurul hotelului ..erau pustii ! Binenteles ca nu lasam nici o urma acolo ...si mai folosem si conuri de brad pt foc .
    Am incercat si peste multi ani dupa 1995 sa fac guvizii la gratar acolo , dar am vazut jandarmi si m-am dus la ei i-am intrebat daca pot sa fac un gratar ...mi-au spus ca nu se poate ..am inteles .
    Am plecat cu regrete de acolo in 1995 dar am revenit cu placere de cate ori sa putut ...si acolo ma voi duce mereu la Cap Aurora , iubim linistea de acolo , plaja salbatica tot ce e acolo .
    EVIDENT CA ASTA E O POVESTIOARA DOAR PT CUNOSCATORI ,din pacate nu e pt "civili " pt ca necunoscand detalii se vor arunca sa comenteze negativ ce v-am relatat !
    Scuze pt lungimea "povestii " dar citeam pagina asta si vroiam sa spun si eu ceva despre Cap Aurora .
    Cum spuneam mai sus e DOAR PENTU CUNOSCATORI !
    O vara frumoasa va doresc !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Frumoase povesti, n-am ce zice. Eu cu subofiterii m-am inteles bine totdeauna. Mai ales ca la nici 22 de ani aveam in subordine 8 subofiteri (5 erau titulari si 3 gradati care acopereau functiile neincadrate). De la ei am furat meserie Eram prea mandru sa recunosc ca teoria nu se potrivea cu practica. Baieti de gasca toti, pe unde m-am perindat eu prin armata. Ai avut noroc. Subofiterii se lipeau greu acolo.Chiar si ofiterii cu grad inferior.Acum nu se mai merita. Au preturi la cazare aproape ca la civili.
      S-auzim numai de bine!

      Ștergere
    2. Da ,a fost un concediu frumos si avantajos din toate punctele de vedere:
      -preturi rezonabile si la masa si la cazare [cu mult sub preturile celorlalte hoteluri ]
      -plaja linisitta, neaglomerata desi era in plin sezon turistic
      -turistii din hotel si de pe plaja ,oameni de calitate ,nu cocalari drogati sau pitipoance topless
      -siguranta,securitatea copiilor si a obiectelor personale, cand intrai in apa nu era nici un risc sa dispara
      -curatenia zilnica in camera si pe holurile hotelului.
      Recomand cu caldura aceasta locatie de vacanta.

      Ștergere
  20. N-am inteles poanta cu seful soldatului si cu permisia! Oi fi prea batran sau prea...dar mie "nu-mi pica fisa"

    RăspundețiȘtergere

Daca aveti ceva de spus, exprimati-va aici: