Pagini

marți, 5 noiembrie 2013

DOMO: TE DOMOLESTE!


Aveti de gand sa cumparati online  produse de la aceasta firma? Renuntati la idee!  Ca sa va conving, am sa va povestesc patania mea in legatura cu produsele livrate de aceasta firma care m-a DOMOLIT. Acum 2 ani, am comandat prin e-mail, pentru socrii mei, o masina de spalat cu incarcare frontala, apreciind ca un octogenar, cum este socrul meu, se va descurca mai bine daca nu va fi nevoit sa se aplece asa cum proceda cu masina veche.  Precizez ca soacra-mea,  septuagenara, e diabetica, insulino-dependenta si cu un picior amputat  de la gamba.  Adica nu poate face nimic in acea casa.   Cand m-am dus sa le-o montez, am constatat ca masina respectiva era lovita serios in partea laterala, stanga jos, dar am trecut peste acest aspect, considerand ca important este sa spele. Si de spalat, spala dar sa nu te atingi de ea in timpul functionarii, ca te curenteaza! Asa ca l-am instruit pe socru-meu cum sa procedeze si i-am lasat in plata Domnului pe cei de la Domo.  Aceea ar fi trebuit sa-mi fie invatatura de minte insa nu mi-a fost. Acum cateva saptamani, socrul meu m-a rugat sa-i command un aragaz, deoarece cuptorul celui pe care il avea nu mai era functional. Si ce credeti ca am facut? Ati ghicit. M-am adresat tot celor de la DOMO, in ciuda pataniei anterioare. De data asta insa, i-am spus celui de la vanzari ce am patit cu masina si l-am rugat sa fie atent ce aragaz livreaza. Asta s-a intamplat miercuri. Joi i-au adus aragazul, insa persoana autorizata sa-l monteze n-a putut sa vina pana sambata dimineata. Si surpriza a fost ca ma suna omul si-mi spune ca aragazul este defect, deoarece flacara din cuptor se stinge, si-mi recomanda sa solicit schimbarea produsului. Asa ca sambata dimineata dau un replay la comanda online, si ma asez pe telefon sa incerc sa vorbesc cu cineva sa-l schimbe in acea zi, ei avand sambata program pana la ora 16. Si sun eu si astept  sa-mi spuna un robot sa apas nu stiu cate taste, in fine, cea cu numarul sapte se referea la reclamatii, si dupa cca 30 de minute in care mi s-au bagat in creier tot felul de reclame, imi raspunde in sfarsit o demoazela care ma trimite direct la service. Cica sa ma duc cu el la service-ul de care apartin. Ii explic ca aparatul a fost livrat defect, ca nu a fost folosit, dar degeaba.  O tinea intr-una sa urmez procedurile lor.  Vazand ca n-am cu cine ma intelege, caut un telefon, o persoana de contact de la sediul central. Gasesc acolo un nume, singurul de alfel, Ligia Rosu, director de marketing. Sun dar nu raspundea nimeni. Caut numele pe facebook si ii gasesc pagina, unde ii si trimit un mesaj in care ii explicam fenomenul si o rugam sa dispuna urgent schimbarea produsului. Nu stiu daca a citit sau nu, cert este ca de sambata pana luni, pe la ora 14, peste 48 de ore, nu m-a contactat nimeni sa-mi spuna ceva despre intentiile lor. Ieri, dupa alte asteptari la telefon si reiterarea reclamatiei (de data aceasta mi-a raspuns un barbat care a fost cat de cat amabil) am primit trei e-mailuri de la trei doamne, toate cu mesaje care se bateau cap in cap, si un telefon de la o alta doamna, prin care ma anunta sa stau linistit ca vor trimite o echipa de la service sa remedieze defectiunea.  Au trecut deja trei zile si m-am cam saturat sa astept.  Acum ma gandesc cu groaza la timpul pierdut cu reclamatii pe la Protectia Consumatorului, dar si la faptul ca doi batrani, neajutorati, asteapta de trei zile ca cineva sa le monteze un aragaz, ca sa-si poata prepara o hrana calda. 
Si nu s-ar fi intamplat toate acestea, daca cei de la  DOMO nu se miscau asa DOMOL.

P.S. La 15 minute dupa publicarea acestui articol m-a sunat un reprezentant al service-ului, care s-a deplasat la domiciliul socrilor si a rezolvat problema in 10 minute.  Nu ar fi fost normal sa se deplaseze imediat dupa prima sesizare? Bine ca am scapat de Protectia consumatorului.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Daca aveti ceva de spus, exprimati-va aici: