Un gigant capabil să transporte
1.000 de pasageri la distanta de 10.000 de mile (16 000 km) cu 0.88 mach (654
mph - 1061 kilometri pe oră).Acest vis s-a lucrat in secret o lungă perioadă de
timp.
Imaginile au fost surprinse de un fotograf
Boeing se pregateste sa lanseze noul operator de
transport de pasageri-1000 persoane ! Poate schimba total
industria transportului aerian.
Designul său revoluționar, care combină aripă și fuselaj a fost dezvoltat în colaborare
cu Centrul de Cercetare de la NASA. Acest
"mamut" are o anvergură a aripilor de 79.5m (comparativ cu 63.3m al
lui Boeing 747) și poate utiliza pistele amenajate pentru
Airbus A380 797 este un răspuns direct
la A380, care a primit deja 159 de comenzi ferme. Boeing
a "ucis" SuperStretchedJumbo - Airbus-747X în 2003, care nu a
prezentat interes pentru companiile aeriene. În schimb, au continuat să
dezvolte "UltimateKiller" Airbus 797, platforma secreta în Long Beach
, California .Airbus A380 a fost pe plansa de desen din 1999 și a avut 13 miliarde costurile de dezvoltare avind astfel un avantaj
pentru Boeing Airbus , dar fiind prizonierul stilului "vechi" de
aeronave tubulare pentru zeci de ani. 797 este de fapt
o mare aripă zburatoare !
Există mai multe avantaje în designul "Fuziune aripă-fuselaj" . Cel mai important este raportul "portanței și a rezistenței", care ar trebui să crească. Un uimitor 50%. Acest lucru va avea
ca rezultat o reducere în greutate totală a aeronavei cu aproximativ 25% și da un randament mai mare cu 33% a combustibilului fata de
A380."Rigiditatea mai mare a celulei" este un alt factor-cheie în
domeniul tehnologiei "Fuziune aripă-fuselaj" . Acest lucru reduce turbulențele și creează mai puțin stres.Structura celulara ajută la sporirea eficienței consumului de combustibil, ceea ce ar permite 797 sa parcurga
10.000 de mile (16 000 km) , cu 1000 de pasageri la bord menținând în același timp o confortabiala viteza de
croaziera de Mach 0.88mach (654 mph - 1061 kilometri pe oră).
Data
exactă a introducerii pe piață pentru 797
este încă incertă. Dar liniile de luptă sunt trase în mod clar
în acest război. Supremația Viitorul aviației civile .
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Daca aveti ceva de spus, exprimati-va aici: