Pagini

vineri, 20 iunie 2014

O propunere dementa




Dupa gafa impardonabila (a cata oare?) de a recunoaste public faptul ca a fost tradatorul si calaul lui Mircea Geoana      (presedintele de drept al Romaniei  in opinia mea), Ponta mai face una nefacuta, printr-o propunere nastrusnica.
CALIGULA si-a investit calul senator de drept, Ponta vrea sa-l investeasca pe calaul sau, Traian Basescu, cel care a uzurpat de doua ori functia de presedinte al Romaniei,  cu aceasta inalta demnitate.
Vezi micule Tipulescu sa nu ajungi ca acest tiran adunand scoici pe malul marii, si “ucis apoi politic” chiar de catre senatori, si de propria-ti  “garda pretoriana”, exact dupa patru ani de mandat. Cine te consiliaza stie ca vrei sa ocupi acel scaun de presedinte, dezonorat timp  de 10 ani de catre “Comandantul Flotei”? Nu cred. Daca  mai comiti o gafa, una singura, mai bine nu mai candida. Lasa-l pe Geoana sa candideze, sustine-l si tu si partidul,  inchide-i gura tatalui Dacianei, si asa o sa te speli de pacate.

Ponta ne-a intors spatele
Mai bine propuneai un cal.   Cred ca ai fi parut mai putin nebun in fata celor peste sapte milioane de cetateni romani care te-au mandatat sa il elimini politic pe Basescu, si sa-l trimiti in fata justitiei, nu sa-l faci senator pe viata.  

N-am gresit; Tipulescu, si nu Titulescu. E o mica, mare diferenta, totusi…

Mi-am adus aminte. Nici acum nu m-am lamurit ce, si cum e, cu debarcarea lui Geoana.

4 comentarii:

  1. Buna postarea, dar ceva nou?

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu folosesc microundele...e doar asa, pentru „ dizain” in bucatarie!

    RăspundețiȘtergere

Daca aveti ceva de spus, exprimati-va aici: