Pagini

joi, 2 martie 2017

CU DEZNĂDEJDE TE IUBESC, POPORUL MEU !

Stefan Dumitrescu
Le spunem românilor că poporul român și România, după căderea lui Ceaușescu, au devenit Victima și Obiectul unui Mare război  mascat invizibil care ne-a distrus și în același timp ne-a făcut  să ne distrugem Economia, Cultura, Învățământul,  astfel că am ajuns în situația rușinoasă și periculoasă de a fi o colonie și o piață de desfacere pentru Multinaționale și pentru Asasinii Economici din exterior.
POPORUL ROMÂN
                        Noi vom muri asasinaţi
                        Într-un apus adânc de soareFără alte comentarii
                        Pe ţărmurile unui veac
                        Gesticulând a disperare !
                                                        ( poem scris în anul 1970)
                                                                           

CU DEZNĂDEJDE TE IUBESC, POPORUL MEU !

 Cu deznădejde te iubesc, poporul meu !
Sălbatic, dureros, nebun, sfâşietor
Mi-e dor de tine, neamul meu, cumplit  mi-e dor,
Te-aş lua în braţe ca pe Dumnezeu !
Ce se întâmplă neamul meu cu noi ?
De am ajuns ruşinea astei lumi ?
Să fim noi blestemaţi, proscrişi, nebuni ?
Să ne târâm ca viermii prin noroi !
Poporul meu, durerea mea adâncă !
Revoltă-te, ridică-te de la pământ,
Zdrobeşte-ţi trădătorii, blestemând,
Viermii demult adânc în noi mănâncă !
Sălbatic, dureros, scrâşnind, sfâşietor,
Cu deznădejde te iubesc, poporul meu,
Nu ţi-e ruşine oare, nu ţi-e greu ?
Să-şi bată joc de tine toţi cum vor ?
     

    ŢARĂ MICĂ ŞI SINUCIGAŞĂ

Ţară mică şi sinucigaşă!
Vai de capul tău, sărmană ţară,
Toţi te jefuiră şi scuipară,
Iar la urmă o făcuşi şi tu!
O istorie întreagă căutară,
Să te ardă şi să te sfâşie,
Nici ţărâna să nu-ţi mai rămâie,
Numai amintirea-ţi de ocară!
Şi ce n-au putut să-ţi facă-n veac,
Liftele păgâne şi străine
O făcuşi tu, ţara mea, mai bine,
Cu o sete fără de egal!
Vai de capul tău, nenorocito!
Din tot ce-am fost nimic n-o să rămână,
Nici măcar o mână de ţărână,
Care să spună că am fost aici!

DOAMNE, CE SE ÎNTÂMPLĂ CU NOI ? !

Doamne, ce e cu noi, ce se întâmplă cu noi ?
Ce se petrece, Ţara mea, cu dumneata ?
Istoria a devenit demult o hazna,
Ne târâm gemând până la gât în noroi !
Îmi vine să plâng, să urlu, să blestem,
M-aş sinucide, îmi este ruşine, vomit,
Politicienii te cred un  popor tâmpit,
Scârbit Dumnezeu nu ne mai dă nici un semn !
Cum de am ajuns în halul acesta, neamul meu ?
Nu te doare, nu-ţi e milă de tine, nu ţi-e ruşine ?
Că ţi-ai pune ştreangul de gât mai bine,
Nu ţi-e silă de tine, nu ţi-e frică de Dumnezeu ?
Neamul meu asasinat, ce ne facem acum ?
Îţi pleacă oamenii din ţară ca şobolanii,
Îşi freacă mâinile de bucurie duşmanii,
Doamne, ce frig e în istorie, ce urât! Şi ce fum !

            O ŢARA MEA, O ŢARA MEA INFIRMĂ !

O, ţara mea, o, ţara mea infirmă,
Frumoasă ca un ţipăt orbitor
Mi-e groază, ţara mea, în tine şi mi-e dor,
Pe noi doar deznădejdea ne animă !
O, ţara mea, jelanie adâncă !
Mai strălucind o clipă în neant
Răsună vast tărâmul celălalt,
Viermii în noi tăcuţi şi grav mănâncă !
Doar hoţii şi lichelele la noi prosperă
E-o tragedie să te naşti valoare
Totul în tine, ţara mea, mă doare,
Mai bine-aş fi trăit în altă eră !
Mă-nchid în cochilia mea şi plâng!
Ferice fie hoţii astei naţii,
Se-ntreacă în urale şi ovaţii,
Poet nefericit, popor nătâng !
O, ţara mea, o, ţara mea infirmă,
Frumoasă ca un  ţipăt orbitor
Mi-e groază, ţara mea, în tine şi mi-e dor,
Pe noi doar deznădejdea ne animă !

     TOŢI  ŞI-AU BĂTUT JOC DE TINE, ŢARA MEA!

Toţi şi-au bătut joc de tine, ţara mea!
Parcă-ai fi fost o cârpă nu o stea,
Nu e vecin să nu fi rupt din tine
Câte-o îmbucătură, când i-a fost lui mai bine,
N-a fost anotimp să nu te trăsnească
Trădarea şi iubirea de iască
Nici n-apucaseşi bine să te fi născut
Şi-i erai Europei scut,
Iar ea, drept răsplată şi mulţumire,
Te-a înjunghiat pe la spate, să-ţi vii în fire,
Şi când îţi era lumea mai dragă, şi mai bine,
Te-a vândut ca o curvă, fără ruşine!
Vai de capul tău a fost din început,
Mai bine nu te-ai fi născut!
Asia şi-a trimis scursorile sale
Să se odihnească în tine, ca-ntr-o vale
Pe de o parte te lăudau toţi,
Pe de alta, te jefuiau, ca nişte hoţi,
Trăsni-i-ar Dumnezeu să-i trăsnească,
Pe limba ta, a românească,
Şi când le-o fi lumea mai dragă
Să le dea otravă şi podagră!
Şi ca şi cum nu ţi-ar fi fost de-ajuns,
Te-ai răstignit tu singură, Iisus!
De fiecare dată când ţi-a dat Dumnezeu câte-o   minte bună,
Ai pizmuit-o, şi-ai  înjunghiat-o pe lună,
Nici un neam nu şi-a asasinat geniile sale,
Cum ai făcut-o, neamul meu, Dumitale!
Poate şi de aceea Domnul te-a blestemat,
Să mergi ca racul, prin timp, împiedicat!
Toţi şi-au bătut joc de tine, ţara mea!
Parcă-ai fi fost o cârpă, nu o stea,
Ci măcar acum, în ceasul din urmă,
Să nu rămâi de turmă,
Să te pierzi, să dispari din Istorie, fără rost,
Ca şi cum n-ai fi fost!
Fă-ţi din trudă şi din geniu, căpătâi,
Să ajungi naţia Dintâi!
Doamne, Tată Ceresc, Bunule Dumnezeu,
Ai, Doamne, milă, de neamul meu!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Daca aveti ceva de spus, exprimati-va aici: