Pagini

marți, 12 aprilie 2011

Un mare poet: ILIE BÂTCĂ


Cotrobaiam acum cateva zile, prin debaraua informatica a lui Marcus si ce credeti ca gasesc?
O tolba prafuita,  plina cu niste “sageti otravite”, capabile sa strapunga zalele otelite, ale adversarilor posesorului.  Numele lui, Ilie BATCA, alias biliuta. Confrate de-al meu, colonel (in rezerva).
Sustrag tolba si ma duc s-o restitui  lui biliuta. In anticamera amfitrionului, gasesc o multime de” sageti “ asteptand  arcul virtual spre a fi lansate! Opere literare, fara discutie. Incep lecturarea si nu –mi  pot ascunde mirarea ca asemenea bijuterii  nu sunt etalate amatorilor “ars poetica”.
Absolut niciun comentariu la toate aceste minunatii! Mi-am amintit ca, odata, Marcus, la un comentariu de-al meu pe o postare a sa, ne-a facut o invitatie mie si lui biliuta sa ne alaturam lui si sa punem bazele unui cenaclu virtual. Nu i-am raspuns, ca nu-l  vazusem pe biliuta. Acum zic ca, n-am ce sa caut eu cu niste amarate de versuri scrise prin mileniul trecut , langa doi titani!
Discutiile purtate cu amfitrionul, le puteti vizualiza daca accesati comentariile lasate pe blog, dupa lectura. Si daca v-am facut curiosi sa-l vizitati, va rog mult, intrati si transmiteti-i  un salut, macar atat!
Blogul se numeste “Tolba cu sageti” si-l puteti accesa si de la lista mea! Astept impresii de la cei  care-l vedeti pentru prima data.
S-auzim numai de bine!

Un comentariu:

  1. Pentru cei care nu cunosc istoria acestei postari, trebuie sa fac precizarea ca au fost peste 20 de comentarii care au fost sterse odata cu blogul, atunci cand am vrut sa renunt. Din pacate, acestea n-au mai putut fi recuperate.

    RăspundețiȘtergere

Daca aveti ceva de spus, exprimati-va aici: